A silverstone-i időmérő érdekessége az volt, hogy hat autó nagyon közel teljesített a Q3-ban. A Ferrari versenyzői, Leclerc és Hamilton autói gyorsak a kanyarokban, míg a Red Bull a pole-t szerző Verstappen alacsonyabb leszorítóerővel rendelkező szárnyra váltott. Az alacsonyabb szárnybeállítás a jobb egyensúlyt és tapadást biztosította a Red Bullnak a kanyargós részen, de hátrányt jelentett a McLarennek. Verstappen gyors az egyenesekben, ezért nehezebb lesz megelőzni őt a DRS használatával, viszont a gumikopásra vigyázni kell majd. A McLarennek a gumikezelésben kell kiemelkedőnek lennie, de Verstappen beállítása segíthet abban, hogy kevesebb terhelést kapjanak a gumiabroncsok. A McLaren főnöke óvatosan tekint Verstappen tempójára, és úgy véli, hogy komoly esélyes a Brit Nagydíj megnyerésére.
Kapcsolódó bejegyzések
-
Yamaha: Hamarosan bemutatkozik a forradalmian újított motorjuk a 2022-es szezonra
A Yamaha nyilvánosságra hozta, mikor leplezi le 2026-os, immáron V4-es erőforrással rendelkező versenygépét. -
A 2026-os Rally1 mezőny teljes: az M-Sport bemutatta versenyzőit
A Toyota és a Hyundai csapata után az M-Sport is bejelentette 2026-os versenyzőit a Rally1-es kategóriában.... -
Az F1 és Verstappen Portugáliában: friss hírek és események
Visszatér a naptárba Portimao, újabb GT3-as autót tesztelt Verstappen, Zak Brown elszabadult a McLaren-bulin – keddi... -
Villeneuve: Nem Verstappenre épül a Red Bull – egyszerűen ő teszi egyre jobbá az autót
Jacques Villeneuve szerint félrevezető az az állítás, hogy a Red Bull Verstappere építi az autóit: a... -
Az F1 világbajnoka, Verstappen terhes hasonlattal fejezte ki idei vereségét; kritikusa pedig elragadtatással beszélt róla
Max Verstappen a terhességgel példálózva érzékeltette, miért nem foglalkoztatja, hogy csak két ponttal maradt le az... -
Az alábbi cím hatékony lehet: „Mekies: Így képzeli el a Red Bull Hadjart 2026-ra a csapatfőnök
Isack Hadjar 2026-ban a Red Bullnál folytatja Max Verstappen csapattársaként, Laurent Mekies pedig világossá tette: nem...